Årsmöte

Tid: Söndagen den 27 Mars kl. 17.00-18.00.

Plats: FH-Kulturhuset-Kulturbaren (foajen)

Du som är med medlem i vårens filmstudios (Söndagsstudion eller Tisdagsstudion) är välkommen att rösta på årsmötet.

Som medlem har du också möjlighet att lämna in förslag (motion). Dessa motioner ska ha skickats in senast Söndag den 13/3. Skriv förslaget på ett sådant sätt att det blir tydligt vad som föreslås. Inled gärna med "jag/vi föreslår att..." och skriv sedan argument som kan tala för förslaget.

Välkommen!

Registrera er för vårt nyhetsbrev

Vårt nyhetsbrev

Vi har ett nyhetsbrev som skickas ut inför visningar som påminnelse och för att ge aktuell information som styrelsen vill delge våra medlemmar.

Denna skickas från en extern tjänst som heter mailchimp och tillåter att vi skickar ut till alla medlemmar utan att det skall bli problem med antalet utskick. Registrera er genom att fylla i formuläret till vänster. De som lämnat på lapp fyller vi i men för att vara säker på att ni är registrerade kan ni ändå registrera er här. man kan bara registreras en gång.